Kreatywna reklama online

Aby upewnić się że Twój nowy biznes będzie zdobywał sukcesy, musisz zainwestować w dobrą reklamę. Marketing w internecie to nowy trend używany przez wiele biznesów online. W dzisiejszych czasach większość z nas robi wiele czynności przez internet. Te czynności obejmują płacenie rachunków, zakupy, lub granie w gry kasynowe. Odwiedź KasynoOnline.info aby dowiedzieć się więcej.

W dzisiejszych czasach uwagę odbiorców zwraca przede wszystkim reklama online, czyli reklama w sieci. Wszystkie inne formy promocji są obecnie nieco przestarzałe. Kampanie w Internecie są o wiele ciekawsze, niż billboardy czy ulotki.

Jednym z przykładów kreatywnego promowania wizerunku w sieci, była kampania reklamowa Teatru IMKA na Instagramie, którą przeprowadzono w 2015 roku. Aktorzy postanowili przedstawić na Instagramie jak będzie wyglądała sztuka z miejsca, które dana osoba kupi. Z racji tego, że w teatrze było 278 miejsc, aktorzy nagrali aż 278 etiud, które pokazywały różne punkty widzenia na scenę. Każda z nich trwała 15 sekund i stanowiła osobną sztukę.

Właśnie o takich kreatywnych reklamach online przeczytać można na tym blogu.

Proces pozycjonowania - linkowanie

7 Jan 2021

Linkowanie jest niezwykle ważnym elementem w procesie pozycjonowania, będącego częścią marketingu internetowego. Głównym celem linkowania jest to, aby nasza strona internetowa znalazła się jako odsyłacz na jak największej liczbie innych stron WWW. Witryny te muszą być wartościowe i zachęcać do odwiedzenia naszej strony, za pomocą atrybutu dofollow.

Czym jest marketing internetowy?

30 Nov 2020

Marketing internetowy jest jedną z gałęzi tradycyjnego marketingu. Jego zadaniem jest wspieranie sprzedaży usług i produktów firmy, budowanie jej pozycji na rynku i świadomości marki. Marketing internetowy jest nie tylko wysoce skuteczny, ale także tani i szybko przynosi oczekiwane rezultaty. Taka forma reklamy jest dostępna praktycznie dla każdego.

Narzędzia marketingowe

23 Oct 2020

Narzędzia marketingowe służą do sprawnego realizowania i prowadzenia strategii marketingowej. Są one używane i tworzone przez osoby, które posiadają niemałe doświadczenie w tej dziedzinie i doskonale wiedzą, co może usprawnić pracę i przyczynić się do uzyskania jak najlepszych efektów. Przykładem takiego narzędzia jest na przykład Senuto, analizujące widoczność stron w Internecie.